İçeriğe geç

Hepsiburada Satıcı Ile Iletişime Nasıl Geçilir

Hepsiburada satıcı destek hattı kaça kadar açık?

Şirket bilgileri. Çağrı merkezimiz her gün 08:00 – 24:00 saatleri arasında açıktır.

Hepsiburada müşteri hizmetlerine nasıl ulaşırım?

Türkiye’nin en büyük alışveriş ve e-ticaret sitesi olduğundan müşteri hizmetleri haftanın 7 günü 08:00 – 24:00 saatleri arasında hizmetinizdedir. 0850 252 40 00 numarasını arayabilirsiniz.

Hepsiburada yetkili satıcı ne demek?

“Resmi Satıcı”, marka tescil belgesi ibraz eden ve marka adı ile işletme adı aynı olan satıcılara verilen etikettir.

Hepsiburada ticari elektronik ileti nedir?

Ticari elektronik ileti nedir? Ticari elektronik ileti, gerçek veya tüzel kişilerin mal ve hizmetlerini tanıtmak, pazarlamak, işletmelerini tanıtmak, promosyon, kampanya, indirim gibi içeriklerle alıcılara ulaşmak amacıyla elektronik iletişim araçlarıyla gönderdikleri iletileri ifade eder.

0850 252 40 00 olarak ne?

Hepsiburada müşteri hizmetlerine ulaşamama sorunu. Hepsiburada müşteri hizmetlerini 0850 252 40 00’dan arıyoruz ama kimse açmıyor. Kimse geri dönüş yapmıyor, Premium…

0850 252 40 03 numarası kime ait?

Saat 14:28’de premium üyelik promosyon hattı 0(850)252 40 03’ten F… ismi duyuruldu.

Hepsiburadaya nasıl ulaşabilirim?

– 1. 0 850 252 40 00 Hepsiburada’ya ulaşın.

Trendyol müşteri temsilcisi var mı?

Teslimat sırasında paket servisi şubesinde veya kargo makinesinde sorun yaşarsam (kapak açılmaz, arızalanır vb.) ne yapmalıyım? Hesabım sekmesindeki Trendyol Asistan’dan veya (0212) 331 02 00 numaralı Trendyol Çağrı Merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.

02129964410 kime ait?

Hepsiburada iade – değişim sorunu.

Hepsiburada satıcı olmak kaç TL?

Hepsiburada’da mağaza açmanın bir ücreti var mı? Hepsiburada mağaza ücreti, üyelik ücreti, kira vb. herhangi bir ödeme gerektirmez; mağaza açma ve ürün yükleme dahil tüm işlemler ücretsizdir. Platform yalnızca satışlarınızdan komisyon, hizmet ve işlem ücreti gibi tutarları tutar.

Yetkili satıcı ne demek?

Bu, alıcılar tarafından satın alınan ürünleri satma ve kurma, bakımını yapma ve ortaya çıkabilecek herhangi bir kusuru onarma yetkisine sahip bağımsız bir kişi veya şirkettir. Yetkili satıcı olmak; mevcut işinizi ek gelirle desteklemek veya bir girişim başlatmak için iyi bir fırsat olabilir.

Hepsiburada kime aittir?

Kazakistan merkezli Kaspi.kz, Hepsiburada’nın yüzde 65,4 hissesini satın alarak dijital ticarette güçleniyor. Bugün Kazakistan merkezli teknoloji ve finans şirketi Kaspi.kz, Hanzade Doğan ve ailesine ait Hepsiburada’nın yüzde 65,4 hissesini satın alarak dikkat çekti.

Ticari elektronik ileti ücretli mi?

İlgili hizmet sağlayıcıya karşı şikayetinizi e-devlet portalındaki ticari elektronik şikayet sistemi veya TISS Vatandaş Portalı üzerinden yapabilirsiniz. Mesaj Yönetim Sistemi içerisinde yaptığım işlemler için herhangi bir ücret var mı? HAYIR.

Hepsiburada Genel Müdür?

Genel Müdür (CEO) Nilhan Onal Gökçetekin, Ocak 2023’ten bu yana Hepsiburada’nın CEO’su olarak görev yapmaktadır.

Hepsiburada telefon ne zaman gelir?

Hepsiburada üzerinden satılan ürünler için saat 17:00’a kadar, diğer satıcılar üzerinden satılan ürünler için ise saat 12:00’a kadar geçerlidir.

Hepsiburada saat kaça kadar çalışıyor?

Hepsiburada üzerinden satılan ürünler için saat 17:00’a kadar, diğer satıcılar üzerinden satılan ürünler için ise saat 12:00’a kadar geçerlidir.

0212 996 44 10 kimdir?

Hepsiburada Değiştir 02129964410 Şikayetler – Şikayetler var.

Trendyol müşteri temsilcisi var mı?

Teslimat sırasında paket servisi şubesinde veya kargo makinesinde sorun yaşarsam (kapak açılmaz, arızalanır vb.) ne yapmalıyım? Hesabım sekmesindeki Trendyol Asistan’dan veya (0212) 331 02 00 numaralı Trendyol Çağrı Merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.

Hepsiburadaya nasıl ulaşabilirim?

– 1. 0 850 252 40 00 Hepsiburada’ya ulaşın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Mature Escort